VOER WACHTWOORD IN OM VERDER TE GAAN

Powered by responsive-muse
Jan Massinkhal
Slot WEEKEND

Intro

Het Jan Massinkhal Slot-Weekend moet er één worden om nooit te vergeten. Op zaterdag en zondag flink uitpakken met nationale allure.

 

Natuurlijk gaan we gebruik maken van deze gelegenheid om de Jan Massinkhal maximaal op de Nederlandse kaart te zetten. Naamsbekend en het imago moeten door het weekend een behoorlijke boots gaan geven.

 

Voor dit moment is een datum plannen een onmogelijke opgave.

 

 

 

Meer uitleg tussen de verbinding van het slotweekend en de marketing komt hieronder op deze pagina nog aan bod.

 

 

In 2016 vond er in de Jan Massinkhal een zeer indrukwekkend evenement plaatst, Celebration mallat music meeting, met mallatbands, bagpipes, zang, dans en showballet. Met presentator Jochem van Gelder. In 2021 is dat precies 5 jaar geleden. Het is een show waar alles in zit en toegankelijk voor jong en oud.

 

Het leek mij een leuk idee om zoiets in samenwerking met het Nijmeegs postharmonisch orkest te organiseren. De deelnemers toen de tijd werkten kosteloos mee, dit omdat zij het zelf ook geweldig vonden om met zoveel muzikanten op één en hetzelfde podium te staan. Op deze manier bleven de kosten binnen de perken en kon er toch iets geweldigs neergezet worden. Wat zeker blijft hangen en indruk maakt.

 

Onze inbreng zal in grote lijnen minimaal zijn, het benaderen van de muzikanten zal door het orkest gedaan worden. Ook de choreografie en indeling zullen hun bepalen. Wat er van ons wordt gevraagd zal vooral ruimte/accommodatie zijn en de aankleding. Licht/geluid eventueel kaart verkoop bespreken we in een later stadium.

VRIJDAG

ZATERDAG

ZONDAG

VrijMiBo

Concert

Interland / NK

De vrijdag word ingevuld met een VrijMiBo voor alle (oud)medewerkers van afdeling VSA en/of die direct betrokken zijn of waren bij de Jan Massinkhal. De borrel begint rond 16.00 en zal eindigen rond 19.00. Verwachting rond de 75 personen.

Zondag staat voor sport, een groot evenement. Een NK, EK, WK of een Interland. Cruciaal hierbij is de agenda van de verschillende bonden. Daarom moeten wij gaan kijken wat er past en eventueel een vriendschappelijke wedstrijd organiseren richting een groot toernooi. Hier moeten wij de samenwerking aangaan met plaatselijke verenigingen. Dit voor de connecties, extra handen tijdens de game, materiaal en de logistiek. Ben er zeer van bewust dat hier veel tijd in gaat zitten en moeten starten in een vroeg stadium.

Benaderen sportbonden

 

Benaderen Harmonisch orkest

De verbinding tussen de weekend evenementen en de acquisitie ligt in onze handen. De juiste klanten uitnodigen op het perfecte moment.

 

Bij de zaterdagavond zorgen dat onze vaste connecties, leveranciers en huidige zakenpartners aanwezig zijn. Maar we moeten verder kijken dan onze kring. Nodig nieuwe organisatiebureaus uit om een kijkje te komen nemen in onze geweldige hal. Bij het zien van zo'n veelzijdige show op de zaterdag waar vele mogelijkheden aan bod komen. En wellicht zien hun kansen en perspectief voor de toekomst.

 

Het aanbieden van een viparrangement Light is één van de opties. Dat houdt in: een besproken plaats op de viptribune en na afloop een drankje en een bite. Met misschien een kleine herinnering.

 

Zelfde verhaal voor de zondag. Hier natuurlijk sportgerelateerd, bonden en verenigingen.

Sport

Concert

VrijMiBo

Marketing

Niet alleen in Nijmegen een grootheid maar in het hele land al jaren een gewaardeerd artiest. Frank boeijen Met of zonder band in het theater of concertgebouw, altijd een uitverkochte zaal. Moet passen in zijn schema en in ons budget natuurlijk, maar zeker het proberen waard. Door de vele mogelijkheden met onze tribunes is er veel potentie. Klein of grootschallig met Frank Boeijen in huis zet je iets op de kaart.

Concert

optie 2

Teamwork

Zo'n lang, afwisselend en enerverend weekend vergt een goede samenwerking.Vooral de weg daar naar toe. Communiceer duidelijk, daarom lijkt het mij een goed idee om 1 iemand verantwoordlijk te maken voor de communicatie, in mijn ogen de schakel. De rest van de posten zullen zijn, financiën, administratie, PR (promotie & Reclame), personeel, veiligheid, acquisitie, logistiek, en planning. Waarbij het mogelijk is om meerdere posten door één persoon te laten beheren. Maar ook de samenwerking met Stouthamer catering en externe partijen moet duidelijk en helder zijn. Betrek zoveel mensen als nodig, maar de regie blijft in onze handen. Door de diversiteit aan activiteiten krijgen wij te maken met veel verschillende belangen. Maar met goed teamwork, snel ingrijpen en efficient communiceren kunnen wij die op tijd tackelen.

Stappenplan

@ copyright by Tom Melchers